To jasne, że możesz dokonać zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie online.
Masz na to 14 dni zgodnie z obowiązującym prawem. Dlatego upewnij się, że od odbioru przez Ciebie zamówienia nie minęły dwa tygodnie.
Pamiętaj, aby tego dokonać, produkty nie mogą nosić znamion użytkowania, muszą być w takim stanie, w jakim je otrzymałaś. Muszą również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Pobierz i wydrukuj FORMULARZ ZWROTU.
Następnie uzupełnij wszystkie pozycje i postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, upewnij się, że w Twoim formularzu zwrotu wpisany jest numer konta, na który mamy zwrócić środki.
1. Przygotuj paragon, który został dołączony do Twojego zamówienia.
2. Uzupełniony formularz zwrotu, paragon oraz produkty, które chcesz zwrócić umieść w pudełku lub kopercie wysyłkowej.
3. Zwracane produkty zapakuj w oryginalne opakowania z logo marki.
4. Zwrotu towaru możesz dokonać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub dowolnej firmy kurierskiej.
5. Przesyłkę wyślij na adres:
F. H. U. OKNA Jerzy Kosim
ul. Zawierciańska 6
32-310 Klucze
6. Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia zwrot gotówki nastąpi w ciągu 14 dni od doręczenia paczki na powyższy adres.
Masz również prawo zareklamować zakupione w sklepie online produkty.
Przed złożeniem reklamacji zapoznaj się ze szczegółowymi warunkami reklamacji opisanymi w Regulaminie sklepu.
Zwróć szczególną uwagę na fakt, że naturalne zużycie produktu (w tym ścieralność złota) nie podlega reklamacji.
Zanim dokonasz reklamacji skontaktuj się ze mną mailowo po krótce opisując problem: sklep@belamila.pl
Aby złożyć reklamację pobierz i wydrukuj FORMULARZ REKLAMACJI.
Następnie uzupełnij wszystkie pozycje i postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, upewnij się, że w Twoim formularzu zwrotu wpisany jest numer konta, na który mamy zwrócić środki.
1. Przygotuj paragon, który został dołączony do Twojego zamówienia.
2. Uzupełniony formularz reklamacyjny, paragon oraz produkty, które chcesz zareklamować umieść w pudełku lub kopercie wysyłkowej.
3. Reklamowane produkty zapakuj w oryginalne opakowania z logo marki.
4. Wysyłki możesz dokonać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub dowolnej firmy kurierskiej.
5. Przesyłkę wyślij na adres:
F. H. U. OKNA Jerzy Kosim
ul. Zawierciańska 6
32-310 Klucze
6. Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od doręczenia paczki na powyższy adres.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się ze mną mailowo:
sklep@belamila.pl, lub telefonicznie: +48 889 127 157.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce: Regulamin.